Enter your keyword

Doprava

V den zpracování objednávky, obdržíte krátké sdělení (prostřednictvím e-mailu), že Váš výrobek byl vyexpedován (váš balíček opustil sklad). Zásilku bude doručovat Česká pošta. Balík bude doručen v pracovních dnech. Pokud Vás kurýr v danou dobu nezastihne na adrese, ponechá Vám písemné oznámení o nezastihnutí.

Předání zásilky

Při přebírání zásilky vždy zkontrolujte, zda není poškozen obal a ověřte si, že je na zásilce uvedeno správné datum převzetí a Vaše jméno.

Sledování objednávky

Po předání zásilky přepravci vám zašleme sledovací kód, díky kterému můžete svou zásilku sledovat.

Platba

Platba je možná převodem na účet nebo platební bránou GoPay.

Vrácení zásilky

Objednané zboží máte možnost vrátit do 14 dnů po konzultaci s naším zákaznickým centrem. Za přepravní náklady při vrácení je odpovědný spotřebitel. Vrácené zboží musí být v perfektním stavu a v originálním balení bez jakéhokoliv poškození. E-shop MódaDnes.cz nepřebírá odpovědnost za škody, které se vyskytly během přepravy v důsledku nedbalosti balení. V případě vrácení zboží přiložte dodací list k balíčku a udejte důvod vrácení zboží. Před vrácením zboží kontaktujte naše zákaznické centrum.

Záruční servis

V případě obdržení vadného výrobku, je spotřebitel oprávněn ho vrátit. Náklady na dopravu bude hradit dodavatel.

Výměna velikosti

Pokud objednané zboží nesedí a rádi byste ho vyměnili, kontaktujte naše zákaznické centrum co nejdříve. Pokud nemůžeme vyměnit požadovanou velikosti, můžete si vybrat jiné zboží. V případě, že zboží již nechcete vyměnit, vrátíme Vám peníze.

Špatná zásilka

V případě, že jste od kurýra obdrželi zboží, které jste si neobjednali, zkontrolujte potvrzovací email objednávky. Dojde-li k rozdílu objednávky a doručení, prosím, kontaktujte zákaznické centrum do 3 dnů e-mailem. Podrobně si napište, jaké zboží jste obdrželi, jaké zboží Vám chybí nebo jaké zboží Vám bylo zasláno omylem. Budeme Vás kontaktovat, co nejdříve to bude možné s účelem toto nedorozumění vyřešit.

Zrušení nebo odstoupení od objednávky

Objednávku můžete zrušit emailem nebo telefonicky. Objednávku lze zrušit před jejím potvrzením našimi zaměstnanci, ale i během exportu objednávky. Další informace týkající se zrušení najdete v sekci Všeobecné obchodní podmínky.